Salam..keluarga baru apamdotdot dah masuk dah..pmc hijau 4A amboiiii banyak sungguh AAAA dia ..sapa la yang bagi nama tuh ...so apa yang hebatnya pmc hijau nih ..ok kalau pmc puple kaya dengan ANTI-OKSIDA yang hijau nih pulak kaya dengan KLOROFIL..dan yang pastinya apa yang ada kat pmc putih 2A dan puple 3A ada kat hijau 4A..makan pun tak payah banyak-banyak..makan sehari sekali dah cukup ..testimoni daripada husband kak Jun ..terima kasih kak Jun share dengan ct testimoni husband ..
PMC Hijau 4A dapat mengurangkan simptom RESDUNG!
Ok husband kak Jun nih dah makan PMC Hijau 4A..kak Jun kata dulu husband kak Jun kerap bersin,tapi sejak dah makan 2 mangkuk PMC Hijau 4A bersin dia dah kurang..alhamdulillah so sape-sape yang ada resdung boleh la cuba PMC Hijau 4A pulak ...nak masak gabungkan PMC puple ngan hijau pun boleh..nak beli dengan ct 50gm puple 50gm hijau pun boleh harga ada kat atas ..
Untuk bekas yang siap masak harga maintain sama dengan yang puple ..tapi kalau boleh nak ct hantarkan ambiklah 1 set ada 20 bekas baru RM20 tahan untuk 5 hari kalau makan 2 kali sehari dan tahan 10 hari kalau makan 1 kali sehari...dan kawasan sekitar free delivery kalau nak 10 bekas cian jugak ct nak hantar kan kan heheh .walaupun bekas tuh nampak kecik isipadu dia banyak bersamaan 1 senduk kecil dan ct sukat masa cair tuh 0.25 ml memang sangat sesuai sukatan untuk sekali makan..
Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering)
1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00,
**Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00
Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu)
10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari)
20 bekas RM20.00
** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..
Showing posts with label Publisiti Keratan Akhbar. Show all posts
Showing posts with label Publisiti Keratan Akhbar. Show all posts
Saturday, 11 May 2013
Tuesday, 7 May 2013
PMC Puple AAA Alternatif bagi Merawat Tiroid - Berdasarkan Pengalaman
PMC Alternatif untuk merawat Tiroid
Bahaya tiroid.. ini adalah pengalaman ct dan maksu (Mak Saudara).. kitorang berdua memang mempunyai masalah tiroid.. antara tanda-tanda yang biasa.. berat badan turun mendadak, jantung akan berdebar, tangan /kaki akan menggeletar, badan menjadi panas, panas baran dan bahagian leher jugak akan ada bengkak kan..
Mula-mula tuh jenuh jugak makan ubat doctor sebab tak boleh tidak mesti habiskan ubat yang doctor bagi kalau tak tiroid akan kembali mengganas.. ingat tiroid tak bahaya rupa rupanya dia mampu memendekkan hayat seseorang sebab jantung akan mengepam dengan cepatnya sebab tuh la orang yang ada tiroid akan selalu rasa berdebar jadi kalau biasa jantung pam 60-80 kali seminit tapi bagi pesakit tiroid jantung akan bergerak hingga 200 kali seminit!maknanya kalau jantung dicipta untuk tahan sampai umur 70 tahun umur 35 memang saat kritikal.. huhuhuu tak pulak kata tiroid tuh bahaya..
Tapi
Monday, 6 May 2013
Rahsia Rumpai Laut
Dipercayai sebagai ejen penuaan untuk menambah kolagen
Rumpai laut yang dianggap 'ibu kolegen' mentah kini semakin popular dan ramai khususnya wanita mengambilnya untuk dijadikan makanan tambahan bagi menjaga kesihatan serta kecantikan.
Khazanah laut pelbagai warna seperti hijau, merah, hijau biru dan perang ini boleh dimakan secara mentah, dimasak atau dikeringkan.
Penggunaan ibu kolegen spesis Eucheuma Cottonii dan Euchuema Kappayachus atau nama tempatannya agar-agar kini dipelbagaikan fungsinya dalam bidang kecantikan dan boleh didapati daripada rumpai mentah, sabun dan pil melalui ekstrak rumpai.
Harga rumpai laut yang banyak tumbuh melatari laut di Sabah ini begitu murah dan mempunyai gred tersendiri. Dijual dengan harga serendah RM5 untuk seratus gram gred AA sehingga mencecah RM20 untuk kuantiti yang sama bagi gred AAA.
Rumpai laut yang dianggap 'ibu kolegen' mentah kini semakin popular dan ramai khususnya wanita mengambilnya untuk dijadikan makanan tambahan bagi menjaga kesihatan serta kecantikan.
Khazanah laut pelbagai warna seperti hijau, merah, hijau biru dan perang ini boleh dimakan secara mentah, dimasak atau dikeringkan.
Penggunaan ibu kolegen spesis Eucheuma Cottonii dan Euchuema Kappayachus atau nama tempatannya agar-agar kini dipelbagaikan fungsinya dalam bidang kecantikan dan boleh didapati daripada rumpai mentah, sabun dan pil melalui ekstrak rumpai.
Harga rumpai laut yang banyak tumbuh melatari laut di Sabah ini begitu murah dan mempunyai gred tersendiri. Dijual dengan harga serendah RM5 untuk seratus gram gred AA sehingga mencecah RM20 untuk kuantiti yang sama bagi gred AAA.
Monday, 18 February 2013
Update Terkini Customer Untuk Testimoni PMC D.I.Y 3A
Assalammualikum.. Lambat betul nak update blog nih bukan apa kadang-kadang dah plan nak update tak terkeluar pulak ayat yang best heheh..
Ok, pertama skali ct nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada pembeli setia PMC 3A baik yang pek D.I.Y yang home made dan yang borong per kg.. Alhamdulillah rezeki Allah yang bagi.. sambutan sangat menggalakkan macam tak percaya sepanjang Januari ct dah berjaya habiskan 80 kg!
Bagi orang lain mungkin angka yang sangat kecil tapi bagi ct yang baru bertatih nih sangat besar pencapaian sepanjang Januari dan alhamdulillah rata-rata ctemer dan rakan-rakan berpuas hati dengan pengambilan PMC dapat memulihkan masalah yang mereka hidapi amin.
Ok, pertama skali ct nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada pembeli setia PMC 3A baik yang pek D.I.Y yang home made dan yang borong per kg.. Alhamdulillah rezeki Allah yang bagi.. sambutan sangat menggalakkan macam tak percaya sepanjang Januari ct dah berjaya habiskan 80 kg!
Bagi orang lain mungkin angka yang sangat kecil tapi bagi ct yang baru bertatih nih sangat besar pencapaian sepanjang Januari dan alhamdulillah rata-rata ctemer dan rakan-rakan berpuas hati dengan pengambilan PMC dapat memulihkan masalah yang mereka hidapi amin.
Thursday, 24 January 2013
Kesan Selepas Pengambilan Dan Cara Memasak PMC
Salam semua ok hari nih ct nak up date info terkini lah dah berapa lama balik-balik page yang sama jer ye dak heheh ok testimoni untuk senggugut dan keputihan.
Testimoni PMC purple AAA merawat keputihan.
Ok ini adalah testimoni dari kawan dan mak sedara ct lah, biasanya mana-mana wanita akan ada juga ''discharge'' err betul ker nama dia nih hehehh kira macam keputihan kadang-kadang masa nak period kadang kadang selepas period dan ada juga yang salah makan boleh ada keputihan. Ok masalah yang diorang hadapi nih alhamdulillah hilang sejak mengamalkan pure marine collagen aaa nih ada juga yang tak perasan tapi bila dah tak payah pakai pantyliner baru la perasan keputihan dah pulih.
Testimoni PMC purple AAA merawat Senggugut.
Ingat lagi tak citer my SIL yang bila selalu period mesti ambik MC ! teruk sungguh senggugut dia alhamdulillah sekarang nih sampai dia kata "eh aku period,tak sakit pulak "..betul ka period nih.. heheheh kelakar betul dan aunty ct pun dah tak payah makan pill killer dah setiap kali datang period tuh pun bila kawan dia citer baru dia perasan.. ya la bulan nih belom makan pill killer tapi ok ja.. alhamdulillah.
Testimoni PMC purple AAA merawat Kulit tangan berlapis
Heheheheh ini pulak testimoni daripada opah ku tersayang, opah pun makan jugak tau ..kawan dia ada tanya kenapa nampak muda, makan apa.. opah pun citer la "tangan aku dulu nih dah berlapis dah (pergelangan tangan kan cepat kedut) tapi sejak dok makan rumpai laut nih makin cangkat pulak pelipat kulit nih'' ha gitu opah ct 70 an makan pun ok.. so tak nak cuba ker heheh..
PMC purple AAA a.k.a rumpai laut ini sangat berkesan untuk meringan kan badan (berdasarkan testimoni yang makan pmc dari apamdotdot.blogspot) sangat melawaskan buang air kecil atau besar, menyembuhkan keputihan,memulihkan senggugut ,membuang lemak (melalui pembuangan air besar disertai minyak) dan menganjalkan kulit badan.. bukan sendiri yang cakap tapi feed back daripada ctmer ct.. terima kasih semua..
Ok oleh kerana ada yang keliru cara memasak PMC yang sangat mudah nih ct tunjukkan secara bergambar semoga lebih mudah difahami ok..
Tips : Ok ct sangat menyarankan makan dengan oren sunquick ..bukan air tapi pati dia jadi bau dan rasa dia hilang terus rasa sumi jelly jer..
Kesan -kesan Selepas Pengambilan Pure Marine Collagen Purple AAA/rumpai laut.
Ok ct akan bagi tips-tips apa yang perlu anda buat bila dapat kesan-kesan macam nih ok .
Badan Rasa Panas.
Biasanya pengamal PMC yang megalami badan terasa panas dan dahaga tahap gaban menandakan badan sedang membuat detox secara semulajadi..
Biasanya pesakit kencing manis,jantung.darah tinggi ada mendapat kesan nih ok jangan panik.. simpton nih untuk permulaan ja ..kalau rasa panas biasa makan 2 sudu pagi dan 2 sudu malam kurangkan makan sehari sekali ja samada pagi atau malam dan paling penting minum air banyak 2 liter ke atas..tips nak bagi minum air banyak letak dalam botol air dok saja-saja minum ..bila badan dah serasi dah ok dah ..baru makan 2 kali sehari.
Badan Rasa Melayang.
Ini simptom biasa bagi pengamal PMC yang susah nak minum air putih/masak/mineral.. cara dia mudah ja minum air 2 liter dari pagi sampai malam insyallah kesan tuh kana hilang dengan sendiri nya sebab PMC akan detox kan badan tapi air tak cukup jadi dia hantar la isyarat soh minum banyak-banyak senang dia nak sapu lemak kolestrol tuh keluar. Pening Ok pening selalu jadi pada penghidap asma ..detox akan berlaku pada kawasan sekitar kepala.. jangan risau minum air masak dengan banyak..
Adoiiii benda huduh nih boleh buat demam dan sakit sendi.
Heeehehh ini kesan yang sepupu en hubby kena wah.. mentang-mentang la benda nih kecik pastu huduh pulak ingat 'koman' sangat ker heheheh ha makan baru 4 bekas kecik dia punya sakit tongkeng.. tangkap sendi pastu terus demam ha terkejut jugak dia ingat macam takder apa-apa.. so ct cakap rileks dulu sampai demam dah kebah makan 1 hari sekali ja dulu sebab dalaman dia boleh tahan jugak PMC nak detox sebab tuh terus demam dan minum air masak banyak ..feed back yang dia bagi badan rasa lebih ringan..
Ct kenapa lapar tahap gaban nih !
Kebiasaan PMC berfungsi sebagai agen diet bila makan rasa kenyang ja tapi ada sesetengah badan makan rasa lapau tahap gaban !ha tak yah la berenti teruskan makan tapi makan 1 kali ja sehari bermakna dia dah teraktifkan metabolisma badan tapi ada 2 -3 org yang kena masalah macam nih yang lain bagi feed back rasa kenyang.
PMC merahkan pipi.. Auwww !!
Tajuk macam gatal jer kan hehehehh ..ok nih perubahan yang ct tengok kat adik bujang ct wah dia nih memang la putih tapi yang ketara pipi dia naik pinky pinky wah abang ..nampak jambu la pulak hang.. heheh tanya dia hang makan banyak tak bang..dia kata biasa ja makan tapi memang nampak pipi dia pinky.. jeles aiiiii tau.. (adik ku bukan ya aw aw tulen tau).. hehehh
Testimoni PMC purple AAA merawat keputihan.
Ok ini adalah testimoni dari kawan dan mak sedara ct lah, biasanya mana-mana wanita akan ada juga ''discharge'' err betul ker nama dia nih hehehh kira macam keputihan kadang-kadang masa nak period kadang kadang selepas period dan ada juga yang salah makan boleh ada keputihan. Ok masalah yang diorang hadapi nih alhamdulillah hilang sejak mengamalkan pure marine collagen aaa nih ada juga yang tak perasan tapi bila dah tak payah pakai pantyliner baru la perasan keputihan dah pulih.
Testimoni PMC purple AAA merawat Senggugut.
Ingat lagi tak citer my SIL yang bila selalu period mesti ambik MC ! teruk sungguh senggugut dia alhamdulillah sekarang nih sampai dia kata "eh aku period,tak sakit pulak "..betul ka period nih.. heheheh kelakar betul dan aunty ct pun dah tak payah makan pill killer dah setiap kali datang period tuh pun bila kawan dia citer baru dia perasan.. ya la bulan nih belom makan pill killer tapi ok ja.. alhamdulillah.
Testimoni PMC purple AAA merawat Kulit tangan berlapis
Heheheheh ini pulak testimoni daripada opah ku tersayang, opah pun makan jugak tau ..kawan dia ada tanya kenapa nampak muda, makan apa.. opah pun citer la "tangan aku dulu nih dah berlapis dah (pergelangan tangan kan cepat kedut) tapi sejak dok makan rumpai laut nih makin cangkat pulak pelipat kulit nih'' ha gitu opah ct 70 an makan pun ok.. so tak nak cuba ker heheh..
PMC purple AAA a.k.a rumpai laut ini sangat berkesan untuk meringan kan badan (berdasarkan testimoni yang makan pmc dari apamdotdot.blogspot) sangat melawaskan buang air kecil atau besar, menyembuhkan keputihan,memulihkan senggugut ,membuang lemak (melalui pembuangan air besar disertai minyak) dan menganjalkan kulit badan.. bukan sendiri yang cakap tapi feed back daripada ctmer ct.. terima kasih semua..
Ok oleh kerana ada yang keliru cara memasak PMC yang sangat mudah nih ct tunjukkan secara bergambar semoga lebih mudah difahami ok..
| Kembang.. setelah di rendam selama 5 jam |
1. Basuh PMC ramas-ramas macam nih.. buang air dalam 4 kali dah cukup dah jangan over 'soak' nanti hilang khasiat kat lendir PMC.
2. Rendam dalam air bertapis /mineral selama 5 jam tapi stok yang baru nih cepat sangat kembang jadi nampak kembang ja dah boleh masak.
3. Basuh lagi 3 kali dah cukup dah.
4. Air rendaman PMC boleh rendam kaki untuk mendapatkan tumit yang halussss mulus.
5.Masak dalam periuk dengan 2.5 Liter air .
6.Masak sampai hancur.. 20 minit dah cukup dah..
7.Ok nampak tak ketul-ketul yang tak berapa nak hancur nih. (Gambar dibawah)
8.Ambik penapis dan cedok.. pastu tenyeh-tenyeh dengan senduk sampai hancur masuk balik dalam periuk. (Gambar dibawah)
9.OK bila dah dapat cair macam nih simpan dalam peti sejuk. (Gambar dibawah)
10. Sejukkan semalaman.. pastu cedok dan makan yum yum yum
| Apabila dah cair 100% simpan ianya dalam peti sejuk |
Tips : Ok ct sangat menyarankan makan dengan oren sunquick ..bukan air tapi pati dia jadi bau dan rasa dia hilang terus rasa sumi jelly jer..
Kesan -kesan Selepas Pengambilan Pure Marine Collagen Purple AAA/rumpai laut.
Ok ct akan bagi tips-tips apa yang perlu anda buat bila dapat kesan-kesan macam nih ok .
Badan Rasa Panas.
Biasanya pengamal PMC yang megalami badan terasa panas dan dahaga tahap gaban menandakan badan sedang membuat detox secara semulajadi..
Biasanya pesakit kencing manis,jantung.darah tinggi ada mendapat kesan nih ok jangan panik.. simpton nih untuk permulaan ja ..kalau rasa panas biasa makan 2 sudu pagi dan 2 sudu malam kurangkan makan sehari sekali ja samada pagi atau malam dan paling penting minum air banyak 2 liter ke atas..tips nak bagi minum air banyak letak dalam botol air dok saja-saja minum ..bila badan dah serasi dah ok dah ..baru makan 2 kali sehari.
Badan Rasa Melayang.
Ini simptom biasa bagi pengamal PMC yang susah nak minum air putih/masak/mineral.. cara dia mudah ja minum air 2 liter dari pagi sampai malam insyallah kesan tuh kana hilang dengan sendiri nya sebab PMC akan detox kan badan tapi air tak cukup jadi dia hantar la isyarat soh minum banyak-banyak senang dia nak sapu lemak kolestrol tuh keluar. Pening Ok pening selalu jadi pada penghidap asma ..detox akan berlaku pada kawasan sekitar kepala.. jangan risau minum air masak dengan banyak..
Adoiiii benda huduh nih boleh buat demam dan sakit sendi.
Heeehehh ini kesan yang sepupu en hubby kena wah.. mentang-mentang la benda nih kecik pastu huduh pulak ingat 'koman' sangat ker heheheh ha makan baru 4 bekas kecik dia punya sakit tongkeng.. tangkap sendi pastu terus demam ha terkejut jugak dia ingat macam takder apa-apa.. so ct cakap rileks dulu sampai demam dah kebah makan 1 hari sekali ja dulu sebab dalaman dia boleh tahan jugak PMC nak detox sebab tuh terus demam dan minum air masak banyak ..feed back yang dia bagi badan rasa lebih ringan..
Ct kenapa lapar tahap gaban nih !
Kebiasaan PMC berfungsi sebagai agen diet bila makan rasa kenyang ja tapi ada sesetengah badan makan rasa lapau tahap gaban !ha tak yah la berenti teruskan makan tapi makan 1 kali ja sehari bermakna dia dah teraktifkan metabolisma badan tapi ada 2 -3 org yang kena masalah macam nih yang lain bagi feed back rasa kenyang.
PMC merahkan pipi.. Auwww !!
Tajuk macam gatal jer kan hehehehh ..ok nih perubahan yang ct tengok kat adik bujang ct wah dia nih memang la putih tapi yang ketara pipi dia naik pinky pinky wah abang ..nampak jambu la pulak hang.. heheh tanya dia hang makan banyak tak bang..dia kata biasa ja makan tapi memang nampak pipi dia pinky.. jeles aiiiii tau.. (adik ku bukan ya aw aw tulen tau).. hehehh
Monday, 31 December 2012
Harga Terkini Pure Marine Collagen Gred AAA/Rumpai Laut Puple 2013
Asssalammualaikum...
Selamat Menyambut Tahun 2013 semoga dirahmati dan diberkati oleh -NYA dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat amin..
Ok lah, ct nak up date harga terkini untuk rumpai laut a.k.a Pure Marine Collagen a.k.a PMC a.k.a tambalang laut.. sebab ramai yang sms ct dan bagi feed back yang agak lucu jugak sebab biasanya sms akan bunyi macam nih tau.. bila ct bagitau harga pmc puple aaa ''err kak ct saya nak PMC AAA / betul ke nih pmc puple/saya nak yang AAA'' dan macam -macam lagi lah sebab diorang rasa murah sangat berbanding khasiat yang kita perolehi.
Almaklumlah orang kita memang akan sanjung barang yang mahal kira berkualiti lah.. kalau dapat beli harga yang murah tahap gaban mual la rasa cuak.. "eh betul ke.. boleh caya ke.. ori ke" hehehh.. bukan orang jer ct pun cenggitu gak ahaiiiii heheh.. Laaa naper pulak benda yang sangat berkhasiat dan bagus nih murah?? sebabbbbbbb panjang sebab tuh.. nih kan produk tempatan dan datang dari laut sabah yang sangat cantik dan kaya dengan elemen-elemen yang dapat mengoptimumkan khasiat rumpai laut nih, sebab tuh harga dia sangat berpatutan tapi tak berbaloi dengan khasiat sebab khasiat perubatan dia sangat tinggi..
Buat setakat nih ct masih memasarkan produk PMC nih secara kecil kecilan kira biz dari rumah lah dan jugak memproses PMC yang dah siap di masak dalam skala kecil untuk memastikan kualiti produk dan jangka hayat yang tahan lama.Ct tak letakkan pengawet hanya rumpai laut dan air bertapis sahaja beserta selawat mudah mudahan produk yang kecil ini dapat membantu kawan-kawan kat luar sana amin.
Satu kepuasan bila ct tanya feed back kawan-kawan yang kata PMC dapat membantu masalah mereka Alhamdulillah.. ok nih senarai harga untuk tahun 2013 walau bagaimanapun harga tertakluk mengikut stok.
Setiap D.I.Y 100gm per pek
1-9 pek = RM 15.00
10-59 pek = RM 9.00
60-100 pek = RM 7.00
101 pek ke atas = RM 5.00
**Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00
Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu)
10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari)
20 bekas RM20.00
** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar/Telekom Puncak Rebung/Kerinci/Pantai Dalam/Subang Airport/Taman Medan Klang Lama/Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ/Amcorp Mall (Tidak boleh POS takut rosak).
Kalau berminat boleh sms di 0173204498 tqsss..
Selamat Menyambut Tahun 2013 semoga dirahmati dan diberkati oleh -NYA dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat amin..
Ok lah, ct nak up date harga terkini untuk rumpai laut a.k.a Pure Marine Collagen a.k.a PMC a.k.a tambalang laut.. sebab ramai yang sms ct dan bagi feed back yang agak lucu jugak sebab biasanya sms akan bunyi macam nih tau.. bila ct bagitau harga pmc puple aaa ''err kak ct saya nak PMC AAA / betul ke nih pmc puple/saya nak yang AAA'' dan macam -macam lagi lah sebab diorang rasa murah sangat berbanding khasiat yang kita perolehi.
Almaklumlah orang kita memang akan sanjung barang yang mahal kira berkualiti lah.. kalau dapat beli harga yang murah tahap gaban mual la rasa cuak.. "eh betul ke.. boleh caya ke.. ori ke" hehehh.. bukan orang jer ct pun cenggitu gak ahaiiiii heheh.. Laaa naper pulak benda yang sangat berkhasiat dan bagus nih murah?? sebabbbbbbb panjang sebab tuh.. nih kan produk tempatan dan datang dari laut sabah yang sangat cantik dan kaya dengan elemen-elemen yang dapat mengoptimumkan khasiat rumpai laut nih, sebab tuh harga dia sangat berpatutan tapi tak berbaloi dengan khasiat sebab khasiat perubatan dia sangat tinggi..
Buat setakat nih ct masih memasarkan produk PMC nih secara kecil kecilan kira biz dari rumah lah dan jugak memproses PMC yang dah siap di masak dalam skala kecil untuk memastikan kualiti produk dan jangka hayat yang tahan lama.Ct tak letakkan pengawet hanya rumpai laut dan air bertapis sahaja beserta selawat mudah mudahan produk yang kecil ini dapat membantu kawan-kawan kat luar sana amin.
Satu kepuasan bila ct tanya feed back kawan-kawan yang kata PMC dapat membantu masalah mereka Alhamdulillah.. ok nih senarai harga untuk tahun 2013 walau bagaimanapun harga tertakluk mengikut stok.
Setiap D.I.Y 100gm per pek
1-9 pek = RM 15.00
10-59 pek = RM 9.00
60-100 pek = RM 7.00
101 pek ke atas = RM 5.00
**Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00
Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu)
10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari)
20 bekas RM20.00
** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar/Telekom Puncak Rebung/Kerinci/Pantai Dalam/Subang Airport/Taman Medan Klang Lama/Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ/Amcorp Mall (Tidak boleh POS takut rosak).
Kalau berminat boleh sms di 0173204498 tqsss..
Friday, 14 December 2012
Permudah Cara Memasak Pure Marine Collagen Bagi Yang Ingin Mula Mencuba
Macam mana nak makan nih??.. senang je kolagen yang kering nih berwarna purple sebab dia dalam kategori AAA ingat beg je ada AA ho ho.. beza kolagen nih adalah pada grednya dan cara dia di proses, Gred A - berwarna Purple Coklat Kehijauan, Gred AA - berwarna Coklat Muda dan Gred AAA -berwarna Puple kerana di keringkan direct dari pancaran matahari.. kalau yang Gred AA tu dikeringkan secara stim..
Ianya basuh dalam 4- 5 kali ramas.. buang airnya dan rendam dalam bekas berisi air tapis/air mineral agak agak tinggi dari kolagen yang dah dibasuh.. dia akan mengembang hasilnya macam gambar di bawah nih..
| Ha nampak!!.. Ni hasilnya ct rendam dalam bekas selama 6 jam |
Gambar di atas nih ct rendam dalam bekas selama 6 jam.. jadi besar kan.. Ni hasilnya bila pada mulanya kering dah jadi kembang setaman.. cantik kan..
1. Lepas kolagen dah kembang setaman masukkan dalam periuk bersih dan pastikan bebas dari bau kari/asam pedas/tempoyak dalam periuk tu ok huhhu.. tambah 2.5 liter air.. rebus dalam 20 minit atau sampai kolagen tu hancur.. nampak gambar di bawah dia tengah menggelegak..
2. Bila kolagen dah hancur tutup api dan sejukkan dalam bekas yang bersesuaian.. ct masukkan dalam bekas cenggini sebab senang nak makan atau pun terpulang pada anda k..
3. Masukkan dalam peti ais supaya ia dapat tahan lama.. Hasilnya dia akan jadi sejibik jeli yang sejuk..
4. Ct sarankan makan dengan oren Sunquick/Madu/Ribena sedap sangat.. tak payah letak air hanya letak perisa dia jer.. rasa sejuk sejuk jeli kolagen tuh masuk dalam tekak.. Nampak!! rupa jeli kolagen (Gambar No.4) dimakan bersama dengan oren sunquick... jemputlah makan yum yum..
Panduan Cara Nak Masak:
a) Basuh kolagen bersih - bersih, buang air 4-5 kali sambil ramas-ramas buang hablur garam tuh
b) Rendam dalam air mineral/air tapis dalam 6 jam /sampai kembang setaman
c) Basuh lagi 3-4 kali sampai hilang bau garam'
d) Rebus dalam periuk bersih dengan 2.5 liter air
e) Masuk dalam bekas dan sejukkan dalam peti ais
f) Makan 2 kali sehari pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur
g) Ambil 2 sudu setiap 1 hidangan
h) Tuang sunquick/pes minuman kegemaran anda
Ok, Disini yang dah siap di packingkan 1 bekas untuk sekali makan.. agak agak kalau malas nak masak bagai boleh lah order kat ct huhuhu..
Thursday, 13 December 2012
Testimoni Pure Marine Collagen Gred AAA
| Setiap gambar Pure Marine Collagen adalah gambar HAK CIPTA yang di hasilkan oleh pihak kami apamDOtdot.blogspot.com dan tidak di benarkan sama sekali Copy Page jika tidak di beri kebenaran tuannya. |
Hi..agak lama tak up date, tak sempat manjang heheh.. yang ct tak sempat up date nama kat sini jangan kecik hati tau ct sentiasa menghargai sokongan anda semua..
Ok dah lama tak up date nih banyak testimoni terkumpul Ada yg tanya kenapa tak letk gambar sebelum dan selepas Hohoho tak rela testimoni ku di curik kang marah ctmer ku Free jer di promote muka diorang merata.. hohoho
Banyak membebel jer ok nih testimoni terkini dan terhangat Pure marine collagen AAA dapat menyembuhkan senggugut rupanya
Mulanya my sil tak perasan pastu baru dia sedar laaaa sejak bila pulak Period tak yah ambik mc nih.. my sil nih tiap2 bulan akan ambik mc, Sebab senggugut tahap gaban.. dah 2 bulan makan hilang terus senggugut dia dan kalau nak tau dia menderitai senggugut selama 10 tahun ok!!! Alhamdulillah dengan izinnya sembuh senggugut melalui pmc, Jadi kalau yang ada senggugut tu cubalah pure marine collagen AAA nih Manalah tau serasi..
GOUT! ! PMC Pulihkan Gaout
Minggu lepas balik parit sulong kenduri umah mak sedara so jumpa la my bil Dia nih pun ada gout tahap gaban jugak dia punya la tamak amik 1 kg hahahha punya la berkobar Kobar nak makan pmc.. hampir sebulan mengamalkan pure marine collagen aaa dia dengan Gumbiranya bagitau lutut dia memang selalu sakit terutama ketika solat dah baik.. skarang nak solat Pun senang, lutut tak sakit dah dan paling dia happy sejak mengamalkan pure marine collagen Gaot dia dah hilang tah kemana uiii happy la sebab kalau org yg pernah kena gaot Je tau macam mana azabnya kalau kena serangannya!!
Alhamdulillah Syukur.. JERAGAT Tertanggal!!
Perghhhh tajuk tak ingat hehehe tapi bukan gimik tau ··nih testimoni jiran punya pekerja, dia tanya my mil makan apa jeragat my mil dah tak nampak.. so my mil sarankan dia makan 5 bekas dulu mak aiiii masa dia datang nak amik stok lagi terkejut tengok jeragat dia yg bertepek kat pipi boleh jadi nipis giles tak berkelip ct tengok muka dia ooo.. pmc nih berkesan sungguh utk jeragat ..
Tuesday, 13 November 2012
Sebelum Pengambilan Baca dan Faham Apa Itu Pure Marine Collagen
Ok disini ct nak menegaskan bahawa pure marine collagen nih ct jumpa masa sibuk mencarik suppliment collagen mana yang terbaik memandangkan ct dah memasuki usia 30an..
Dari situ lah ct terjumpa kebaikan pure marine collagen.. mula-mula tuh rasa macam sangsi sikit.. sebab majoriti kita kalau sebut collagen mesti terbayang satu makanan yang agak mewah dan mahal dan tak sangka pulak collagen tu kita boleh buat sendiri dan makan macam tuh jer..
Jadi ct cuba makan yg berwarna putih.. testimoni masa tu my mil & my sil.. bila kami bertiga rasa boleh makan.. baru lah kami berkongsi dengan family member dan rakan-rakan.. dan ct juga terjumpa yang collagen nih ada 2 jenis puple AAA dan putih AA.. jadi ct putuskan nak yang terbaik sahaja so kami bertiga makan pure marine collagen selama sebulan dan bila kami dapat kesan barulah kami war war kan kat semua family member dan kawan-kawan yang berminat.
Testimoni tentulah ct sendiri sebab kalau yg baca masalah kawah ct 14 inci yang new york skin nak bagi pakej rm 10K!! giles kalau licin tahap gaban ok jugak tapi lepas 4 kali buat treatment pun tak ok so good bye jer lah...
Jadi kalau yang jumpa ct face to face memang nampak muka tak la licin mana tapi ct rasa lega sebab kawah 14 inci dah makin menyusut ..nama pun semulajadi ..lain la kalau sapu chemical kejap jer dah licin kot.. ho ho ho.. testimoni kedua my sil.. dia muda lagi baru 20 an.. so selama sebulan dia makan kawan2 sekerja yang perasan muka dia dah jadi pinky dan pipi ternaik.. so situlah bermula sale di cmc.. dan testimoni ketiga bila kawan-kawan my mil perasan my mil sentiasa cergas dan aktif.. muka nampak muda.. so dari situ my mil share dengan kawan-kawan dia..
Dari situ lah ct terjumpa kebaikan pure marine collagen.. mula-mula tuh rasa macam sangsi sikit.. sebab majoriti kita kalau sebut collagen mesti terbayang satu makanan yang agak mewah dan mahal dan tak sangka pulak collagen tu kita boleh buat sendiri dan makan macam tuh jer..
Jadi ct cuba makan yg berwarna putih.. testimoni masa tu my mil & my sil.. bila kami bertiga rasa boleh makan.. baru lah kami berkongsi dengan family member dan rakan-rakan.. dan ct juga terjumpa yang collagen nih ada 2 jenis puple AAA dan putih AA.. jadi ct putuskan nak yang terbaik sahaja so kami bertiga makan pure marine collagen selama sebulan dan bila kami dapat kesan barulah kami war war kan kat semua family member dan kawan-kawan yang berminat.
Testimoni tentulah ct sendiri sebab kalau yg baca masalah kawah ct 14 inci yang new york skin nak bagi pakej rm 10K!! giles kalau licin tahap gaban ok jugak tapi lepas 4 kali buat treatment pun tak ok so good bye jer lah...
Jadi kalau yang jumpa ct face to face memang nampak muka tak la licin mana tapi ct rasa lega sebab kawah 14 inci dah makin menyusut ..nama pun semulajadi ..lain la kalau sapu chemical kejap jer dah licin kot.. ho ho ho.. testimoni kedua my sil.. dia muda lagi baru 20 an.. so selama sebulan dia makan kawan2 sekerja yang perasan muka dia dah jadi pinky dan pipi ternaik.. so situlah bermula sale di cmc.. dan testimoni ketiga bila kawan-kawan my mil perasan my mil sentiasa cergas dan aktif.. muka nampak muda.. so dari situ my mil share dengan kawan-kawan dia..
Tuesday, 25 September 2012
Publisiti Keratan Akhbar
Kajian Rumpai Laut
Kerajaan tubuh institut penyelidikan bangunkan industri
PENUBUHAN Institut Penyelidikan Rumpai Laut Negara tahun depan dijangka memberi peluang institusi pengajian tinggi (IPT) meningkatkan penyelidikan dan pembangunan (R&D) masing-masing dalam usaha mengukuhkan industri berkaitan dalam usaha memaksimumkan pengeluarannya.
Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar, berkata penubuhan itu dijangka menggalakkan penyelidikan yang sekali gus meningkatkan pembangunan teknologi sepanjang rantaian nilai pengeluaran produk berkenaan.
Kerajaan tubuh institut penyelidikan bangunkan industri
Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar, berkata penubuhan itu dijangka menggalakkan penyelidikan yang sekali gus meningkatkan pembangunan teknologi sepanjang rantaian nilai pengeluaran produk berkenaan.
Monday, 24 September 2012
Warga Jepun Miliki Jantung Sihat dengan Rumpai Laut
Apa rahsianya? Lihatlah menu makanan warga Jepun yang selalu dihiasi dengan makanan hijau rumpai laut. Si hijau yang lembut ini terbukti dapat melindungi jantung.
Demikian hasil penelitian yang dilakukan oleh para pakar di Pusat Penyelidikan Makanan Teagasc, Dublin, Ireland, baru-baru ini.
Subscribe to:
Posts (Atom)




