Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering) 1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00, **Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00

Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu) 10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari) 20 bekas RM20.00 ** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..

Monday 18 February 2013

Update Terkini Customer Untuk Testimoni PMC D.I.Y 3A

Assalammualikum.. Lambat betul nak update blog nih bukan apa kadang-kadang dah plan nak update tak terkeluar pulak ayat yang best heheh..

Ok, pertama skali ct nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada pembeli setia PMC 3A baik yang pek D.I.Y yang home made dan yang borong per kg.. Alhamdulillah rezeki Allah yang bagi.. sambutan sangat menggalakkan macam tak percaya sepanjang Januari ct dah berjaya habiskan 80 kg!

Bagi orang lain mungkin angka yang sangat kecil tapi bagi ct yang baru bertatih nih sangat besar pencapaian sepanjang Januari dan alhamdulillah rata-rata ctemer dan rakan-rakan berpuas hati dengan pengambilan PMC dapat memulihkan masalah yang mereka hidapi amin.


Ragam Customer - Macam-macam ragam ctmer yang ct jumpa sedikit sebanyak ct dapat membaca ragam ctmer tapi ct cuba sedaya upaya menjawab setiap pertanyaan dengan segera walaupun kadang-kadang tengah drive tuh lambat lah sikit nak jawab..

Ada jugak yang sms tanya berjela-jela di akhir kata ''saya was-was nak guna /saya takut org lain makan ok saya makan tak ok'' heheheeh.. sabo jer lah tapi takper semoga ilmu tu bermanfaat untuk yang bertanya.

Ok ada jugak yang bertanya ada tak buat produk sabun.. Insyallah, sabun PMC Homemade akan masuk dalam hari selasa dibuat khas untuk yang berminat menggunakan sabun PMC dibuat menggunakan tangan.. tapi bukan ct yang buat.. rakan ct yang buat.

Ct update dulu feed back terkini..

Testimoni PMC D.I.Y 3A pulihkan masalah saraf!
Ok, mula-mula ct jumpa kak M nih kat kedai ikan area rumah ct lah kak M nak pek D.I.Y ja dulu dia nak cuba ok ker tak sebab dia ada masalah saraf..

ct sebenarnya dah lupa nak sms tanya kak M dia makan rasa camna rasanya lebih kurang 2-3 minggu lepas tuh kak M sms nak 5 pek dia kata alhamdulillah dia makan badan dia rasa sihat.. urat-urat kat tangan pun dah tak berselirat dah kalau tak anak dia pun takut tengok urat yang timbul kat tangan..

Esoknya dia nak lagi 5 pek nak bagi anak.. baru lah ct jumpa kak M sebab yang mula tuh husband yang hantar.. memang terkejut sebab masa mula jumpa dulu wajah kak M nampak kusam dan agak berusia tapi kali nih WOW!.. kulit kak M nampak cerah, bersih dan berseri.. dia tunjukkan urat yang timbul dulu dah takder.. yang paling mengembirakan dia bila husband kak M yang ada masalah kebas tangan dah siap buat appoinment nak operate sembuh dalam masa 3 hari! alhamdulillah, kak M kata kebas-kebas tangan husband dia pulih mungkin PMC dah lancarkan perjalanan darah jadi masalah kebas hilang..

kak M makan sehari sekali jer waktu antara lepas bfash sebelum lunch dan smalam dia dah ambik 30 pek D.I.Y untuk kawan-kawan dia yang ada penyakit macam-macam. Kak M jugak bagi ibu nya yang susah nak tido malam dan siang akan tido jer.. Alhamdulillah lepas amalkan PMC ibu kak M jadi cergas boleh kemas-kemas skit bilik dia dan malam dia tido dengan nyenyak! alhamdulillah, semoga kawan-kawan kak M juga sembuh, sihat dan jelita macam kak M!..

PMC D.I.Y 3A mudahkan pergerakkan nak sembahyang.
Nih pulak kilo yang ke 2 di order oleh en Sulaiman.. dia datang ambik kat rumah smalam tapi ct takder so my mil tanya la.. makan ok tak? dan feed dari en.Sulaiman dia rasa ok dan senang dia nak sembahyang.. PMC boleh pulihkan sendi dengan izin-NYA.

Baca sms testimoni daripada kak Ani yang makin sihat dengan PMC 3A. Testimoni daripada Noraini yang dah ambik 4 kg PMC 3A. Testimoni daripada Ana yang dah dua kali repeat order.

Pihak kami sediakan bekas sekali makan













Terima kasih jugak yang datang ambik kat umah En lah 10 kg, Nurul UM 20 bekas / repeat lagi 20 bekas (cantik tau Nurul nih skarang kulit dia sangat cantik!), Shikin vista 66 bekas/repeat lagi 66 bekas, Shira vista 20 bekas/repeat lagi 20 bekas Faezah Pantai dalam 20 bekas, Ct shah alam 54 bekas/repeat kali ke dua 20 bekas yang ambik kat c4 subang parade kak ct lupa nama sorry.. Dini 20 bekas, Diana kak ct lupa ambik baper bekas aisehh.. Farah 20 bekas, Fina 2 pek dan yang kak ct tak masukkan kak ct mintak maaf banyak-banyak sebab ada yang kak ct lupa ada yang ambik 40 bekas kat umah pun kak ct lupa.. siapa yang ambik harap jangan kecil hati ya.. Biasanya habis 20 bekas inyallah akan ada kesan.. tapi untuk yang kali pertama ambik tapi ada alahan..