Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering) 1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00, **Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00

Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu) 10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari) 20 bekas RM20.00 ** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..

Tuesday 13 November 2012

Sebelum Pengambilan Baca dan Faham Apa Itu Pure Marine Collagen

Ok disini ct nak menegaskan bahawa pure marine collagen nih ct jumpa masa sibuk mencarik suppliment collagen mana yang terbaik memandangkan ct dah memasuki usia 30an..

Dari situ lah ct terjumpa kebaikan pure marine collagen.. mula-mula tuh rasa macam sangsi sikit.. sebab majoriti kita kalau sebut collagen mesti terbayang satu makanan yang agak mewah dan mahal dan tak sangka pulak collagen tu kita boleh buat sendiri dan makan macam tuh jer..

Jadi ct cuba makan yg berwarna putih.. testimoni masa tu my mil & my sil.. bila kami bertiga rasa boleh makan.. baru lah kami berkongsi dengan family member dan rakan-rakan.. dan ct juga terjumpa yang collagen nih ada 2 jenis puple AAA dan putih AA.. jadi ct putuskan nak yang terbaik sahaja so kami bertiga makan pure marine collagen selama sebulan dan bila kami dapat kesan barulah kami war war kan kat semua family member dan kawan-kawan yang berminat.

Testimoni tentulah ct sendiri sebab kalau yg baca masalah kawah ct 14 inci yang new york skin nak bagi pakej rm 10K!! giles kalau licin tahap gaban ok jugak tapi lepas 4 kali buat treatment pun tak ok so good bye jer lah...

Jadi kalau yang jumpa ct face to face memang nampak muka tak la licin mana tapi ct rasa lega sebab kawah 14 inci dah makin menyusut ..nama pun semulajadi ..lain la kalau sapu chemical kejap jer dah licin kot.. ho ho ho.. testimoni kedua my sil.. dia muda lagi baru 20 an.. so selama sebulan dia makan kawan2 sekerja yang perasan muka dia dah jadi pinky dan pipi ternaik.. so situlah bermula sale di cmc.. dan testimoni ketiga bila kawan-kawan my mil perasan my mil sentiasa cergas dan aktif.. muka nampak muda.. so dari situ my mil share dengan kawan-kawan dia..

Jadi nampak tak permulaan ct dan pure marine collagen nih macam mana.. kenapa ct cerita nih sebab seorang (dia sorang jer) why and why bapak dia kena allergik kulit, suami dia jadi asma yg agak kuat dan makcik dia jadi sakit badan.. ok sebelum beli korang ada search sebanyak-banyak maklumat tak.. dan perasan tak benda yang korang makan nih nama dia pure marine collagen atau dalam bahasa melayu dia rumpai laut dan baca tak testimoni yang ct dah share kat sini.. dan baca habis tak testimoni cik nah yang asma teruk.. ctmer daud yang sakit2 badan.. jadi ct nasihat kan sebelum buat keputusan nak makan pure marine collagen nih pastikan anda semua faham apa fungsi pure marine collagen.. apa kandungan apa khasiatnya dan tanya jugak kehendak korang dan adakah anda alergik dengan sesetengah kandungan.. so tepuk key board search banyak banyak..

Ct jugak nak menegaskan di sini perkongsian pure marine collagen nih adalah hasil pemakanan ct dan kaum keluarga terdekat juga ctmer yg ct tanya balik feed back bukan testimoni ctemer orang.. atau curik info dari blog orang.. ini adalah testimoni betul dan orang-orang yang di testimoni ini adalah wujud jadi jangan pulak menekan ct why and why macam ct nih doktor atau lab master (sebab i dah terkono u) pastu kalau korang nak ct supplykan dan mintak nak surat bertulis bagai bagai.. kata ini pure marine collagen bukan dadah (sebab nak bawak ke negara luar).. nak kena buat packing standart.. nak expired date..

haloooooo dah la ct bagi harga kow kow murah ambik untung singgit ja nak macam-macam.. kan ct dah kata kalau yang borong u all la packing sendiri taraf export kalau nak ct siap kan segala dokumen semua baik ct jer yang export.. pastu why and why semua nak dalam tangan.. sorry lah malas nak layan orang cenggini.. ct jugak pengguna dan ambik dari penanam.. harap baca dan faham baru lah beli.. dan jugak kalau korang makan rasa kulit jadi alergik tolong dan tolong stop kan maknanya korang tak sesuai makan rumpai laut nih kang korang sue ct kat mahkamah jenuh nak menjawab k.. tapi bukan semua ye yang makan keluar tanda-tanda mcm testimoni hanya badan yg ada penyakit jer.. yg makan badan rasa ok ringan dan segar takder masalah pun...

Dan kalau yang claim kata kenapa kulit tak jadi pinky pun.. adui la.. kalau umur 20an kolagen nih sangat efektif.. makan 1 bekas pun dah rasa tegang.. tapi kalau yang berusia 30an ke atas akan ambik masa sikit nama pun fresh dari laut.. FRESH DARI LAUT DAN NAMA DIA PUN RUMPAI LAUT.. ambik masa la sikit jangan pulak paksa ct kenapa tak jadi jadi nih.. haiyoooo ikut keadaan badan.. cara makan dan minum air masak banyak.. maksud banyak bukan 2-3 cawan sehari tapi 2 liter ke atas bukan 2 mililiter k.. sebab tuh ada kata badan rasa melayang la pening la tapi bila ikut cakap ct minum air masak banyak.. masalah selesai...

Jadi di ingatkan ini adalah pure marine collagen/rumpai laut jadi baca dan faham sebelum makan.. dapatkan nasihat doctor kalau perlu sebelum makan ok..

Pada pelanggan dan kawan-kawan yang banyak memberi feed back dan sokongan ct ucapkan ribuan terima kasih sokongan anda sangat ct hargai.

Dan pada pencurik gambar (amboiiiiii merata -rata collagen aaa kembang setaman tu dok berposing ye) berbiznes la cara yang betul.. kalau dah jual collagen takkan korang tak makan.. kalau dah makan takkan tak boleh nak ambik gambar sendiri dan takkan takder kamera kot.. sendiri mau ingat lah.. hasil penat org claim sendiri punya.. sombong pulak tuh.. kot la nak letak link ke back link ke bagitau sumber ker.. main curik je.. internet nih bukan besar pun.. besar skrin jer.. sekali tengok sebelah menyebelah tapi gambar ku link mu.. grrrrrrrrrrrrrr