Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering) 1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00, **Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00

Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu) 10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari) 20 bekas RM20.00 ** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..

Tuesday 13 November 2012

Testimoni Pure Marine Collagen AAA

Assalamualaikum.. lama sungguh tak update ye.. banyak feed back yang ct nak cerita nih.. almaklumlah.. kumpul lama sangat so pada kawan-kawan yang order ct tak tertulis kat sini ct mintak maaf banyak-banyak tak terkejor up date.. ok nih antara feed back nyer lah.. tapi dalam nih memang semua kawan-kawan ct yang order tak nak interframe.. so ceriter jer lah..

Rambut Berkelumumur dan Rambut Berbuah.
Ok testimoni pure marine collagen untuk kali nih ada feed back yang sangat bagus.. adik ku cik nana ye.. dia kata sebelum nih rambut dia berbuah nih kes rambut tak betul-betul kering dah ikat.. so tumbuh la buah epal, stawberry berbagai hehehe.. tau tak macam mana rambut berbuah.. ha kalau yang tak pernah mengalami masalah rambut berbuah nih mungkin tak tau.. rasa dia agak mengerutu dan bila kita tarik sehelai-tuh rambut tak licin dan ada biji2 tu yg dipanggil rambut berbuah.. dan dia perasan kelumumur dia pun dah hilang.. rambut pun kurang gugur.. so boleh la cuba..

Badan rasa ringan.
Majoriti pelanggan ct yang makan kolagen nih setuju bahawa pemakanan pure marine kolagen secara berterusan dapat meringan kan badan.. kira kalau kijer dah penat2 kat office balik rumah masih rasa segar dan bertenaga.. nak bangun pagi pun senang.. dipersetujui juga oleh pengkritik tetap my mil dan my sil diorang pun setuju yang pure marine collagen AAA lebih baik dari yang putih AA so jangan marah ye sebab setiap satu2 produk kami bertiga akan makan selama seminggu jadi kami tahu kesan dia.. jadi kalau yang dah biasa makan AAA cuba makan AA.. korang boleh rasa sendiri.. kawan-kawan ct juga jadi testimoni untuk perbezaan AAA puple dan AA putih.. dan ct juga cuma jual AAA puple sahaja terbaik dari ladang.. stok ct juga baru, sebab kering jer supplier dah hantar sebab tuh ct berani claim segar dari ladang hehehe..

Lawas Kencing dan Membuang Air Besar.
Testimoni lawas segala lawas nih ct dapat dari setiap feed back yang ct tanya.. pagi-pagi rasa puas membuang dan kencing pun sangat lawas untuk yang lelaki sebab lelaki sering mangalami masalah kencing tak lawas sebab saluran kencing lelaki lebih panjang jadi kebarangkalian tak lawas tu agak tinggi. Ct juga mintak my mil my sil dan juga kawan-kawan baik ct untuk cuba AAA puple dan putih AA dan diorang kata puple AAA lebih melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

Lenguh-lenguh sendi dan lutut.
Feed back sendi dan lutut nih banyak ct dapat dari golongan 40 an ke atas, tapi sebelun proses nak baik tuh akan ada simptom-simptom dalam badan.. contoh ctmer En. Daud dia ada penyakit 3 serangkai dan mula-mula dia makan badan dia jadi sakit, sendi pun sakit jugak tapi dia terus je makan sekarang dah ok badan rasa ringan dan dia rasa lebih selesa.. so pada yang berumur 40an dan 50an ke atas kalau makan rasa badan tak sedap tuh boleh teruskan je sebab pure marine collagen mula mencari punca masalah penyakit dalam badan anda.. testimoni nih bukan diciplak dari mana-mana blog tapi daripada testimoni kawan-kawan k.

Muka Jerawat Batu dah ok.
Ok nih feed back daripada kawan Bibah kat cmc.. kawan dia nih muda lagi awal 20an.. macam-macam dah dia cuba utuk masalah jerawat dia.. tapi macam kes ct jugak la tak berkesudahan.. so dia nekad cuba ja la pure marine collagen AAA nih mana lah tau benda murah pulak berkesan.. ha lepas 20 bekas dia makan (stok 10 hari) jerawat batu dia dah surut.. dah takder yang besar2.. tinggal lopak2 macam ct jugak tapi sebab dia muda so kesan dia lagi cepat.. pipi dia dah mula tegang dan tarik lopak2 tuh jadi pudar.. so kalau yang makan nih awal 20an kulit tengah banyak kolagen lagi hasil dia sangat cepat.. kalau 30an akan ambil masa sedikit sebab kolagen dalam badan semakin berkurangan..

oh ho.. bukan feed back yang baik jer ct dapat ok yang tak baik pun ada.. biasa lah setiap badan adalah berbeza.. antara feed back yang tak berapa ok ada yang claim bila makan badan jadi melayang-layang macam pening.. nak tau sebab apa badan jadi cenggitu.. ha kan ct kata sebelum jual ct yang makan dulu kan.. so ct pun kena juga masalah badan melayang dan pening nih.. cik nah yang ct kata dia asma teruk dulu pun kena juga.. nak tau sebab apa?? ha.. salah satu sebab nya bukan badan tak sesuai atau pure marine collagen AAA nih tak bagus tapi.. sebab tak minum air putih yang banyak.. ct dulu kalau minum air setakat 2-3 cawan jer sehari memang kena la badan rasa melayang.. bila ct cuba displinkan diri habiskan 1 botol besar 1 liter air masalah tuh hilang.. rupa nya pengambilan pmc nih kena minum air putih yang banyak baru dia dapat berfungsi dengan baik.. selalu ctmer kata dia dah minum banyak.. ct tanya banyak mana 2-3 cawan sehari tak cukup kena minum sekurang kurangnya 2 liter air ok.. tak cayer cuba buat sendiri..

ada juga yang jadi demam.. asma makin teruk.. sakit sendi dan badan rasa tak selesa jadi apa yang ct nak bagitau kat sini setiap apa juga makanan tambahan yang kita makan akan ada kesan pada badan dan salah satu cara dia berfungsi dalam badan akan ada masalah di atas tapi bukan semua orang k.. sesetengah orang sahaja ikut metabolisma badan seseorang.. biasanya pengambilan air putih banyak banyak rehat dulu 1-2 hari atau kurangkan pengambilan kepada 1 hari sekali akan memulihkan kembali tenaga badan seseorang..

Testimoni dari Taska.
Ok rata-rata mama kat taska nih bagi feed back diorang rasa badan lebih ringan dan segar.. berat badan menurun secara perlahan-lahan (sebab pengambilan pure marine collagen nih akan membuatkan perut rasa kenyang jer) kulit pun jadi berseri walaupun tak la jadi bersinar-sinar tapi kulit nampak sihat.

Jadi kesimpulannya jangan pula ada yang marah bila ct bandingkan pure marine puple AAA dan putih AA.. tapi dari apa yg ct analisa.. pure marine collagen puple AAA lebih kepada kesihatan.. cuba baca testimoni ct banyak yang menjuruskan kesihatan badan.. dan putih AA lebih kepada suppliment yang kita boleh proses sendiri.. boleh buat jeli/tambah perisa strawberry/laici/ribena/milo.. boleh buat puding.. minuman kesihatan blend apple ke caleri karrot campur ngan kolagen putih.. ia lebih sesuai sebab tiada warna (puple AAA bila dah masak jadi kaler dark coklat) dan tiada bau dan rasa.. so tepuk key board seach nak yang mana.. dan juga ct tak jual kolagen putih AA k.. jangan pulak bila ct dah bagi diskaun tanya pulak yang nih original ke.. saya nak yang AAA.. ho ho orang lebih percaya harga yang mahal rupanya.. ct hanya menjual pure marine collagen puple AAA satu satunya..