Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering) 1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00, **Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00

Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu) 10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari) 20 bekas RM20.00 ** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..

Tuesday 2 October 2012

Feedback Testimoni Pure Marine Collagen

Testimoni Majoriti kaum Adam yang mengambil pure marine kolagen nih untuk masalah kencing tidak lawas dan juga untuk tenaga!!..

Testimoni terkini juga kencing yang tidak lawas dan ok selepas mengambil 5 bekas Kolagen yang ct sediakan.. terus je makan Alhamdulillah..

Jeragat kembali nipis.. Ini testimoni dari taska wahh!! jeragat dah semakin menipis ok.. dah makin berseri pulak kak zura nih.. terus order 65 bekas u.. !!

Pure Marine kolagen kuruskan badan.. feedback dari LinZul.. waktu membuang lancar pastu ada keluar macam lemak-lemak.. black head pun hilang u.. dan bahagian dada makin.. #*^&@# sendiri habiskan ayat hehehe.. sehari dia promote habis 80 bekas.. dasyat la hang Lin...

Dari tuan empunya badan.. Lobang muka kawah ku semakin tertimbus.. patut degil tahap kurun ke 14 dah menipis.. terbangga jap tadi, kakak Aisy 5thn kata apa.. "ehhhh muka mama dah ok la.. jerawat mama dah nak ilang"..

Ho hoo.. inilah pengkritik setiaku, tq kakak.. dia nak mama dia kulit cantik macam mama kawan dia.. CEHHH!!!! tunggu lah kakak nanti mama update gambar dalam nih ho ho ho.. siapa yang makan pure marine kolagen nih ada rasa perubahan pada bahagian dada angkat tangan HahaHahaa.. ok lah ct akan update kan gambar kolagen terkini k, tqssss..