Setiap D.I.Y 100gm per pek (Kering) 1-9 pek = RM 15.00, 10-59 pek = RM 9.00, 60-100 pek = RM 7.00, 101 pek ke atas = RM 5.00, **Barang akan di pos menggunakan pos laju RM6.00

Harga untuk setiap bekas sekali makan (PMC Puple AAA/Ungu) 10 bekas RM15.00 (cukup utk makan pagi dan malam selama 5 hari) 20 bekas RM20.00 ** Untuk bekas hanya ada cod area: TNB Bangsar / Telekom Puncak Rebung / Kerinci / Pantai Dalam/ Subang Airport / Taman Medan Klang Lama / Sri Manja & Sentosa/Old Town PJ state / Amcorp Mall (untuk bekas tidak boleh di POS takut rosak. Berminat blh sms di 0173204498 tqsss..

Sunday 3 July 2011

Pengenalan Blog

Assalamualaikum.. Apam Dot Dot nih asalnya Apam Polkadot, tapi nak sebut cepat jadi ler Apam dotdot so tercipta nya blog apam dotdot ni di sebabkan kecintaan tuan tanah dengan apam yang sangat comel dan praktikal untuk semua majlis.. Nak bawak ke majlis hari jadi pun buleh.. buat door girf majlis kawen pun buleh.. buat makan-makan kat opis pun buleh.. pendek kata macam-macam buleh!

Saya suka sangat dengan apam dotdot nih.. biar baper pun tempahan saya dengan senang hati terima sebab meng'apam' nih dapat menghilang stress.. macam main masak-masak pulak hehehee.. Saya sangat gemarkan makanan yang fresh jadi setiap order akan dibuat dalam waktu terdekat.. jadi bila pelanggan terima mereka akan rasa puas hati..

Jangan risau.. sebab di Apamdotdot setiap pesanan akan menggunakan telur yang dibasuh.. untuk memastikan ianya halal tanpa was was. kami juga menggunakan susu segar.. jadi memang Comel rasanya pasti sedap..